Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kapitan Ziemniak
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:41, 24 Cze 2009 Temat postu: Kody |
|
|
Idź do katalogu, w którym zainstalowałeś grę i znajdź katalog
Data/mission
Teraz otwórz edytorem tekstu plik o nazwie: missionX.wam
(X w nazwie to numer odpowiedniej misji, w którą będziesz grać)
Możesz tam poprzestawiać niektóre opcje aby ułatwić sobie grę. Możesz też uszkodzić plik - ale to już zupełnie inna kwestia
Poniżej opis opcji w poszczególnych sekcjach, które znajdziesz w pliku:
[options]
TurnEndFinishesGame=0
- Jeżeli zmienisz 0 na 1 to kiedy zakończysz turę, gra też się skończy.
CameraTracksWorm=0
- Jeżeli zmienisz 0 na 1 to kamera będzie śledzić twojego worma
WeaponsDontEndTurn=0
- Jeżeli zmienisz 0 na 1 to tura nie będzie się kończyć po użyciu broni
FallDamage=xxx
- W miejsce xxx wpisz uszkodzenie następujące podczas upadku. (Jeżeli wpiszesz 0 - nie będzie uszkodzeń przy upadku)
RoundTime=xxx
- W miejsce xxx wpisz czas trwania rundy. (0 - brak limitu czasu)
TurnTime=xxx
- W miejsce xxx wpisz czas trwania tury.
MineFuse=xxx
- W miejsce xxx wpisz czas, po którym wybuchają miny. (0 - natychmiast)
WormSelect=0
- Jeżeli zmienisz 0 na 1 to będziesz mógł wybrać worma na początku twojej tury.
JetPackTimeLimit=xxx
- W miejsce xxx wpisz jak długo możesz używać JetPacka (0 - brak limitu)
DamageDontEndTurn=0
- Jeżeli zmienisz 0 na 1 to rura nie zakończy się w momencie gdy worm zostanie ranny.
EnableSecretWeapons=0
- Jeżeli zmienisz 0 na 1 to aktywujesz secret weapons.
[human team]
NumberOfWorms=X
- W miejsce X wstaw liczbę wormów, które będziesz mieć w misji (9 to maksimum. Nie radzę zmieniać tej opcji)
Możesz dodać sobie bronie w misji.
Wystarczy tylko w tej sekcji dodać odpowiednie linijki (patrz niżej) i w miejsce # wpisz olość amunicji, którą chcesz mieć. Jeżeli wpiszesz -1 to amunicja będzie nieograniczona.
Bronie:
Ammo_Carpetbomb=#
Ammo_napalmstrike=#
Ammo_minestrike=#
Ammo_Armageddon=#
AMMO_scales=#
Ammo_lowgravity=#
Ammo_fastwalk=#
Ammo_lasersight=#
Ammo_bazooka=#
Ammo_homigmissile=#
Ammo_mortar=#
Ammo_homiungpigeon=#
Ammo_Sheeplauncher=#
Ammo_Grenade=#
Ammo_Clusterbomb=#
Ammo_bananabomb=#
Ammo_battleaxe=#
Ammo_earthquake=#
Ammo_shotgun=#
Ammo_Handgun=#
Ammo_uzi=#
Ammo_minigun=#
Ammo_longbow=#
Ammo_firepunch=#
Ammo_dragonball=#
Ammo_kamikaze=#
Ammo_Suicidebomber=#
Ammo_prod=#
Ammo_dynamite=#
Ammo_mine=#
Ammo_Sheep=#
Ammo_supersheep=#
Ammo_molebomb=#
Ammo_blowtorch=#
Ammo_pneumaticdrill=#
Ammo_girder=#
Ammo_baseballbat=#
Ammo_girderpack=#
Ammo_ninjarope=#
Ammo_bungee=#
Ammo_parachute=#
Ammo_teleport=#
Ammo_scalesofjustice=#
Ammo_superbanana=#
Ammo_holygrenade=#
Ammo_Flamethrower=#
Ammo_sallyarmy=#
Ammo_petrolbomb=#
Ammo_skunk=#
Ammo_mingvase=#
Ammo_madcow=#
Ammo_oldwoman=#
Ammo_nucleartest=#
Ammo_skipgo=#
Ammo_surrender=#
Ammo_selectworm=#
Ammo_freeze=#
Ammo_magicbullet=#
Worm1_Energy=xxx
- W miejsce xxx wstaw ilość energii worma
Worm1_ArtileryMode=0
- Jeżeli zmienisz 0 na 1 to ten worm nie będzie mógł się poruszać
Mam nadzieję, że powyąsze wskazówki ułatwią Ci grę.
Uwaga: Przed wszelkimi zmianami w plikach, rób ich kopie zapasowe!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wormer21
Przeciętny
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:14, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Fajne kody.Znałem je lecz nie wiedziałem czy to do misji czy tak sobie xP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Administrator
Administrator
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1780
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:55, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jeszcze tego nie próbowałem . Ale moze kiedys...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Matcayn
Administrator
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:03, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
najlepiej zrobić kopie zapasową tego, żeby sobie nie zniszczyć pliku:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Administrator
Administrator
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1780
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:30, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tam umiem przejść misje bez kodów, ale z tym mogłoby być ciekawiej .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer21
Przeciętny
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:48, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Można zrobić też swoją misję.... ale te kody mogą zmienić fabułę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kapitan Ziemniak
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:21, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
CZEMU TEN TEMAT USUNELISCIE????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|