Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spatsi
Przeciętny

Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:26, 02 Lip 2009 Temat postu: tworzenie broni |
|
|
kręciłem się ostatnio po internecie i znalazłem ten filmik:
youtube. com/watch?v=HBvm2ZSv6tg (skopiujcie bez spacji)
wie ktoś jak zrobić TAKIE bronie? szczególnie jestem zainteresowany tym czymś, co niszczy całą planszę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Matcayn
Administrator

Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:42, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
To nie jest modyfikacja tweaków?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matcayn dnia Czw 10:56, 02 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kapitan Ziemniak
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:35, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
TWEAK. efektow nie umiem ale umim dzialanie broni... juz pomagam oto jak modyfikowac tweaki. Wchodzisz w folder z worms4 wchodzisz w data, tweak i otwierasz notatnikiem waptweak. przed edycja zrob se kopie zapasowa pliku. a oto schemat modyfikacji
Mamy tu broń i żeby zmodyfikować ją to musisz znać podstawy... (ja mam bazookę) (true - tak, false - nie)
<XContainerResourceDetails id='kWeaponBazooka'> -Początkowa linijka
<Value href='kWeaponBazooka-0'/>
<Name>kWeaponBazooka</Name> - Nazwa broni
<Flags>81</Flags>
</XContainerResourceDetails>
<PayloadWeaponPropertiesContainer id='kWeaponBazooka-0'>
<IsAimedWeapon>true</IsAimedWeapon> - Czy broń ma posiadać celownik
<IsPoweredWeapon>true</IsPoweredWeapon> - Czy broń ma ulepszony wystrzał
<IsTargetingWeapon>false</IsTargetingWeapon> - Czy broń jest celowa (z lotu ptaka)
<IsControlledBomber>false</IsControlledBomber> - Czy to broń bombardująca (chyba z możliwym lataniem czy jakoś tak...
<IsBomberWeapon>false</IsBomberWeapon> - Czy to broń bombardująca
<IsDirectionalWeapon>true</IsDirectionalWeapon> - Broń ustawiana czy jakoś tak...
<IsHoming>false</IsHoming> - Samonaprowadzanie
<IsLowGravity>true</IsLowGravity> - Czy ma wpływ na grawitację...
<IsLaunchedFromWorm>true</IsLaunchedFromWorm> - Czy robal ją atakuje.
<HasAdjustableFuse>false</HasAdjustableFuse> - Czy jest zapalnikowa
<HasAdjustableBounce>false</HasAdjustableBounce> - Czy się odbija
<HasAdjustableHerd>false</HasAdjustableHerd> - Wielokrotność pocisków (od 1 do 5) (na "B" się ustawia ilość)
<IsAffectedByGravity>true</IsAffectedByGravity> - Coś podobnego do lowgravity...
<IsAffectedByWind>true</IsAffectedByWind> - Czy jest uzależniona od wiatru
<EndTurnImmediate>true</EndTurnImmediate> - Czy atak kończy turę...
<ColliderFlags>0</ColliderFlags>
<CameraId>PayloadTrackCamera</CameraId>
<PayloadGraphicsResourceID>Bazooka.Payload</PayloadGraphicsResourceID> - Wygląd pocisku
<Payload2ndGraphicsResourceID></Payload2ndGraphicsResourceID>
<Scale>1</Scale> Wielkość (w skali)
<Radius>5</Radius> Zasięg (chyba)
<AnimTravel></AnimTravel>
<AnimSmallJump></AnimSmallJump>
<AnimBigJump></AnimBigJump>
<AnimArm></AnimArm>
<AnimSplashdown></AnimSplashdown>
<AnimSink></AnimSink>
<AnimIntermediate></AnimIntermediate>
<AnimImpact></AnimImpact>
<DirectionBlend>1</DirectionBlend>
<FuseTimerGraphicOffset>10</FuseTimerGraphicOffset>
<FuseTimerScale>0</FuseTimerScale>
<BasePower>0.125</BasePower>
<MaxPower>0.475</MaxPower> - Maksymalna moc (jak jest 20 to rozwala prawie całą mapę.Lol)
<MinTerminalVelocity>0</MinTerminalVelocity>
<MaxTerminalVelocity>0</MaxTerminalVelocity>
<LogicalLaunchZOffset>0</LogicalLaunchZOffset>
<LogicalLaunchYOffset>0</LogicalLaunchYOffset>
<OrientationOption>2</OrientationOption>
<SpinSpeed>0</SpinSpeed>
<InterPayloadDelay>0</InterPayloadDelay>
<MinAimAngle>-1.57</MinAimAngle> - Minimalne ograniczenie ustawianie broni
<MaxAimAngle>1.57</MaxAimAngle> - Maksymalne ogr. ustawianie broni
<DetonatesOnLandImpact>true</DetonatesOnLandImpact> - Czy wybucha uderzając w planszę
<DetonatesOnExpiry>false</DetonatesOnExpiry>
<DetonatesOnObjectImpact>true</DetonatesOnObjectImpact> - Czy wybucha na obiekcie (mina, beczka, skrzynia)
<DetonatesOnWormImpact>true</DetonatesOnWormImpact> - Czy wybucha uderzając robala
<DetonatesAtRest>false</DetonatesAtRest>
<DetonatesOnFirePress>false</DetonatesOnFirePress> - Czy wybucha klikając LPM
<DetonatesWhenCantJump>false</DetonatesWhenCantJump> - Czy wybucha kiedy masz artylerię (chyba)
<DetonateMultiEffect>1</DetonateMultiEffect>
<WormCollideResponse>0</WormCollideResponse>
<WormDamageMagnitude>50</WormDamageMagnitude> - Max. Obrażenia
<ImpulseMagnitude>0.29</ImpulseMagnitude> - Siła fali uderzeniowej
<WormDamageRadius>72</WormDamageRadius> - Zasięg fali uderzeniowej
<LandDamageRadius>52</LandDamageRadius> - Zniszczenia mapy
<ImpulseRadius>110</ImpulseRadius>
<ImpulseOffset>-45</ImpulseOffset>
<Mass>0</Mass>
<WormImpactDamage>0</WormImpactDamage>
<MaxPowerUp>0</MaxPowerUp> - Ulepszenie (chyba ulepsza eksplozję)
<TangentialMinBounceDamping>0</TangentialMinBounceDamping>
<ParallelMinBounceDamping>0</ParallelMinBounceDamping>
<TangentialMaxBounceDamping>0</TangentialMaxBounceDamping>
<ParallelMaxBounceDamping>0</ParallelMaxBounceDamping>
<SkimsOnWater>true</SkimsOnWater> - Czy broń robi żabki (odbijanie o wodę)
<MinSpeedForSkim>0.1</MinSpeedForSkim> - Min. szybkość robienia żabek
<MaxAngleForSkim>-0.4</MaxAngleForSkim> - Min. wysokość robienia żabek
<SkimDamping x='0.5' y='-0.5' z='0.5' />
<SinkDepth>5</SinkDepth>
<NumStrikeBombs>0</NumStrikeBombs> - Ilość bomb w broni nalotowej.
<NumBomblets>0</NumBomblets> - Ilość odłamków
<BombletMaxConeAngle>0</BombletMaxConeAngle> - Rozrzut odłamków
<BombletMaxSpeed>0</BombletMaxSpeed> - Max. szybkość odłamków
<BombletMinSpeed>0</BombletMinSpeed> - Min szybkość odłamków
<BombletWeaponName></BombletWeaponName> - Nazwa odłamku (zanim napiszemy nazwę broni to będziesz musiał na początku dopisać kWeapon inaczej cię wywali z gry!
<FxLocator>bazookarocket</FxLocator> - Wygląd pocisku
<ArielFx>WXP_BazookaTrailPack</ArielFx> - Efekt pocisku (chyba)
<DetonationFx>WXP_ExplosionX_Med</DetonationFx> - Efekt wybuchu
<DetonationSfx>ExplosionRegular</DetonationSfx> - Dźwięk wybuchu
<ExpiryFx></ExpiryFx>
<SplashFx>WXP_WaterSplash</SplashFx>
<SplishFx>WXP_WaterSmallSplash</SplishFx>
<SinkingFx>WXP_UnderWaterBubbles</SinkingFx>
<BounceFx></BounceFx>
<StopFxAtRest>true</StopFxAtRest>
<BounceSfx></BounceSfx>
<PreDetonationSfx></PreDetonationSfx>
<ArmSfx1Shot></ArmSfx1Shot>
<ArmSfxLoop></ArmSfxLoop>
<LaunchSfx>RocketRelease</LaunchSfx>
<LoopSfx>BombWhistle</LoopSfx>
<BigJumpSfx></BigJumpSfx>
<WalkSfx></WalkSfx>
<TrailBitmap></TrailBitmap>
<TrailLocator1></TrailLocator1>
<TrailLocator2></TrailLocator2>
<TrailLength>0</TrailLength>
<AttachedMesh>Bazooka.Flames</AttachedMesh>
<AttachedMeshScale>1</AttachedMeshScale>
<StartsArmed>true</StartsArmed>
<ArmOnImpact>false</ArmOnImpact>
<ArmingCourtesyTime>0</ArmingCourtesyTime>
<PreDetonationTime>0</PreDetonationTime>
<ArmingRadius>0</ArmingRadius>
<LifeTime>-1</LifeTime> - Wytrzymałość (jeżeli -1 to nigdy nie wybuchnie lub opadnie)
<IsFuseDisplayed>false</IsFuseDisplayed>
<DisplayName>Text.kWeaponBazooka</DisplayName> - Nazwa broni
<WeaponGraphicsResourceID>Bazooka.Weapon</WeaponGraphicsResourceID> - Wygląd broni
<WeaponType>2</WeaponType> - Rodzaj broni
<DefaultPreference>0</DefaultPreference>
<CurrentPreference>0</CurrentPreference>
<LaunchDelay>0</LaunchDelay>
<PostLaunchDelay>500</PostLaunchDelay>
<FirstPersonOffset x='0' y='0' z='0' />
<FirstPersonScale x='0' y='0' z='0' />
<FirstPersonFiringParticleEffect></FirstPersonFiringParticleEffect>
<HoldParticleFX></HoldParticleFX>
<DisplayInFirstPerson>true</DisplayInFirstPerson>
<CanBeFiredWhenWormMoving>false</CanBeFiredWhenWormMoving>
<RumbleLight>10</RumbleLight>
<RumbleHeavy>0</RumbleHeavy>
<CanBeUsedWhenTailNailed>true</CanBeUsedWhenTailNailed> - Czy można użyć po unieruchomieniu (od młota)
<RetreatTimeOverride>-1</RetreatTimeOverride>
<WXAnimDraw>DrawBazooka</WXAnimDraw> - Wygląd animacji broni
<WXAnimAim>AimBazooka</WXAnimAim> - Wygląd celowania broni (chyba)
<WXAnimFire>FireBazooka</WXAnimFire> - Wygląd wystrzału broni
<WXAnimHolding>HoldBazooka</WXAnimHolding> - Wygląd trzymania bazooki
<WXAnimEndFire></WXAnimEndFire>
<WXAnimTaunt>TauntBazooka</WXAnimTaunt> - Wygląd taunt. (czyli te odstraszanie)
<WXAnimTargetSelected></WXAnimTargetSelected>
</PayloadWeaponPropertiesContainer> - Linijka końcowa
PRZECZYTAJ TO CO JA TERAZ TU PISZE: NIE DAWAJ jAK MASZ ZE MA 3 RAzY WYSTRZELIC TO NIE ROB ODLAMKOW I NIE ROB ZA DUZYCH OBRAZEN ZADAWANYCH BO BEDZIE CIE WYWALAC Z GRY...
PS.SKOPIUJ SE PRZED MODYFIKOWANIEM MODYFIKOWANY PLIK(PLIK NIE LINIJKE TEKSTU) NP. NA PULPIT BO JAK COS SIE NIE UDA TO ZAMIENISZ PLIKI I BEDZIE OK. MAM NADZIEJE ZE POMOGLEM> NAPISZ CZY CI SIE UDALO TO ZAMKNE TEMAT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Matcayn
Administrator

Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:03, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
na forum.team17 jest ładnie wytłumaczone: [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz chyba każdy zna angielski na takim poziomie by to zrozumieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Spatsi
Przeciętny

Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:10, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem, działa - temat do zamknięcia
dzięki wszystkim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kapitan Ziemniak
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:54, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Spoko. zawsze pomoge TEMAT CLOSE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|