Kapitan Ziemniak
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PG Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:59, 21 Cze 2009 Temat postu: Opis gry worms forts |
|
|
Pod osłoną fortów
Wierni i uważni fani serii, pamiętają pewnie tryb fortów z Worms World Party. Poszczególne drużyny ustawione były na małych, otoczonych wodą twierdzach. Naszym zadaniem było jak zwykle wyeliminowanie przeciwnika, jednak taki sposób ułożenia robaków zmieniał nieco taktykę, wykluczając praktycznie bezpośrednie starcia. Trudno Worms Forts: Oblężenie nazwać rozwinięciem trybu znanego z przedostatniej (nie licząc dziwnego Worms: Blast) gry z robakami w roli głównej, ale już wtedy było widać, że ludziom z Team 17 coś nowego chodzi po głowach. Największą innowacją w Worms Forts jest możliwość stawiania budynków, teraz czas trwania tury musimy odpowiednio rozplanować, aby zdążyć rozbudować nasz fort oraz zaatakować przeciwnika – trzeba więc się sprężać. Każda z drużyn posiada jeden główny budynek – twierdzę. Jego zniszczenie równoznaczne jest z przegraną danego teamu. Więc aby wygrać, można nawet nie drasnąć żadnego robala przeciwnika, wystarczy zniszczyć jego twierdzę.
To jednak nie koniec sposobów na zwycięstwo. Do naszej dyspozycji oddano także budynek specjalny – Wonder (Cud) gdy po jego wybudowaniu, zdołamy go utrzymać przez klika tur, zwycięstwo jest w naszych rękach. Grając w Oblężenie musimy zapomnieć o przyzwyczajeniach wyniesionych z poprzednich części. Wydawać by się mogło, że eksterminacja całego robactwa przeciwnika będzie najlepszym sposobem na wygraną. Nic bardziej mylnego. Autorzy, niejako zmusili gracza do korzystania z wszystkich nowości i urozmaiceń. Przykładowo, gdy wybudujemy szpital, nasi różowi podopieczni będą się po śmieci odradzać, więc aby odesłać ich do robaczego Hadesu musimy najpierw ów szpital zrównać z ziemią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|